02 December 2012

hello december





assalamualaikum and what's up geng !

dah lama sangat blog tersayang nih terbiar.ampun.ampun.tapi aku tak pernah miss nak jenguk blog-blog yang aku follow setiap hari.so,sila terharu ye sesape yang aku follow tuh.

dah masuk bulan december pon.pejam celik pejam celik.menghadap assignment yang tak putus-putus buatkan masa berlalu dengan sangat pantas.dah nak habis dah sem 3 aku.final exam just around the corner okkay you olllss.so silalah berdebar-debar dan rasailah kegerunannya bersama-sama aku - -''

and bila da masuk bulan december nih,dalam hati macam ada sikit bunga-bunga.sikit jela,tak banyak pon.kenapa? jeng jeng jeng.

that's it.will update soon.goodbye geng ;)


kita-kita-kita nak mintak tolong kat awak semua yang cantik yang hensem yang awesome tuh,jom la klik churp churp kita kat tepi tuh.nanti lepas awak klik kita punya,awak bagitau kita,nanti kita klik awak punya pulak.heee.tq tq tq ;)







No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah