03 April 2012

welcome to citcat :)

assalamualaikum and hye :)

berapa ramai dekat sini yang suka menggunakan google translate ? yeah.aku pasti agak ramai jugak yang menggunakan GT rite ?

tahukah korang-korang semua tentang satu lagi web yang menyediakan perkhidmatan mengtranslate nih ? bukan setakat tuh,macam-macam lagi yang korang boleh dapat bila berkunjung ke web tersebut.nak main game pon boleh !

korang nak bahasa apa ?
english - malay.malay - english.english - chinese.chinese - english.english - indonesian pon ade maaaa..

so,bagi aku yang tak mampu nak beli kamus besta yang mahal tuh and nak selak kamus oxford edisi ke keempat pon malas.memang aku suka sangatlah masuk web nih and just taip-taip.tarrraa ! dah keluar maksud die.mudah kan.hee.

ok ok.malas nak berteka-teki dah.korang mesti nak tau web apa yang aku maksudkan kan ? sabar sabar.aku nak bagitau la nih.kejap ek..


nih dia web yang aku maksudkan    --------------> citcat


haa,sekali besar aku bagi ! senang sikit korang nak terjah.picit situ and korang akan terus ke web citcat.bolehlah bertukar dari google translate ke citcat pulak lepas nih.hee3



No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah