19 April 2012

short update !



assalam and hye :)


wooott ! wooott ! dah lama tak menjengah blog.serius sibuk sibuk sibuk dengan macam-macam hal.kehulu kehilir dah macam tak cukup tanah nak jalan.tambah dengan minggu exam berderet plus assigment berbakul yang mintak disiapkan sebab tarikh submit dah nak dekat.tu lah kau.last-last minute baru nak buat itulah padahnya ! sila jangan tiru aksi nih yew adik-adik.kelak korang akan menyesal di kemudian hari..chewaaaahh ~

disebabkan aku ada masa lapang sekejap nih,aku blogwalking kejap.almaklumlah,aku memang susah hati sikit kalau terlepas entri korang korang korang yang hebakkk kebaboomm tuh !

check-check emel pulak ada menang hadiah GA yang aku join sebelum nih.tapi tunggu entri lainlah yew sebab hadiahnye pon tak sampai lagi ;)

that's it !
aku nak pegi sambung buat assignment.harapan malam nih nak tido awal nak bangun awal nak pegi joging pagi esok.tapi kita tengoklah esok macam mana.adakah harapan hanya tinggal harapan di atas tilam empuk ? keh3


menarik :
experience a once in a lifetime trip to London for 2012 Olympic Games!

Don’t compromise anymore!

No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah