05 February 2012

Contest I Love Being Awesome



sebelum nak tido nih aku nak join satu contest.yeah,disebabkan contest nih awesome and aku pon awesome maka marilah semua orang-orang yang awesome untuk join contest nih bersama-sama yep.erk -______- failed bm aku nih ! ok ok.abaikan segala kesalahan tatabahasa di atas yep ( kalau ada lah,keh3)




belog penganjur dekat sini


walaupun aku tau aku bukanlah seorang yang cukup bertuah sepanjang join GA or contest,tapi aku haraplah kali nih aku bertuah sebab aku kan awesome ! hahhhaa.tarikh tutup adalah pada 29 feb 2012 iaitu sehari selepas birthday aku ( perlu ke cakap = =' )


ok done.hope menang !



5 comments:

Unknown said...

Al the best tauu ;)

Cik Fatin said...

thanx ;)

Atiqah said...

hi dear ! thanks for joining this contest :) btw , i'm already following you . dalam this week saya akan letak semua link blog for those who joined my contest , awak boleh tengok ye . thanks again :)

Cik Fatin said...

alright ;)

Atiqah said...

hi! yup ada buat n dah umumkan dh , hadiah pon dah kasi , sy baru je 4 5 hari hide post tu sbb dh lama ^^
btw , thanks join :) kalau awak nak delete post ni, takpelah , awak boleh delete .

thank you yeah join !

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah