26 January 2012

siapa sangka

sesuatu yang tak disangka tiba-tiba berlaku.benda yang dah dirancang lama tiba-tiba boleh cancel disebabkan sesuatu yang tak disangka tadi.

bila dah jadi sesuatu luar jangkaan nih,mulalah semuanya jadi macam tak betul jugak.

dan siapa sangka jugak,tiba-tiba aku boleh duduk dalam flight 9 jam menuju ke jeddah.dalam flight tak macam kebiasaannya yang aku selalu tido jew.kali nih hanya dapat lelap mata sekejap sebab tak habis-habis dok memikir segala apa yang dah jadi.

alangkah bagusnya kalau benda nih macam nih dan macam tuh.takdelah jadi macam nih dan macam tuh.
erk = ='' 

otw dari airport balik rumah,aku macam " hey,tadi sebelum tido aku dekat malaysia lagi and lepas bangun tido aku dah sampai jeddah dah.mimpi ke ? hahhha "

macam tu lah bila ko dah keje ulang alik malaysia ke sini.aku dah rasa macam merentas negeri jew.padahal kebas bontot kot dalam flight lama-lama.


btollah,siapa kita untuk menidakkan takdir tuhan.itu yang terbaik.siapa sangka kan :)



menarik.jom tengok sini :)



flash mob malaysian style !

properous chinese new year :)

how's your fortune looking this year ?



p/s : entri nih patotnya dipublish semalam.tapi tak sempat sebab dah tertido depan laptop.ngantok sangat.

No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah