25 November 2011

hand in hand under the moonlight

Photobucket



disebabkan hati pon tengah berduka lara,maka aku pon nak buat sesuatu yang boleh buat aku lupakan kejap kesedihan tuh.s0,here it is.aku p0n pegi lah program hand in hand under the moonlight nih.dan pr0gram nih dianjurkan oleh student cina,s0 major yang datang tadi pon memang cina lah.

ada macam-macam show jugak di0rang buat tadi.chinese dance,indian dance,malay dance.persembahan dari chinese star,budak lagi.die nyanyi memang sangat mantap.siap tiru stail MJ lagi.memang ramailah peminat budak nih dalam dewan tadi.

ada lagi,sh0w yoyo cina ( xtau nama sebenarnya),modern dance,akustic show,gimnas show dari budak umur 8 tahun.funny drama.modern dance.and macam macam lagilah.dekat pukul 12 tengah malam tadi baru habis.

yang paling bestnya ada lucky draw.dan 3 hadiah utama adalah pakej percutian 5 hari 4 malam ke korea and taiwan.superb kan hadiah dia ! tapi malangnya,bukan rezeki aku.kah3.untunglah sape yang menang tadi.boleh pegi melancong w00oo..









# hari keempat.masih seperti biasa.
# yang sakitnya aku,bukan dia.



No comments:

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah