29 July 2011

wajah baru lagi ❤

assalamualaikum.

bl0g aku dah bertukar lagi.selagi aku tak puas hati.selagi tu la aku tak senang duduk nak tengok blog nih.hee.




tengok dah bape banyak aku tukar nih.hahha.tapi aku still tak puas hati dengan yang baru nih sebab takde button untuk follow dekat sini.ruangan untuk komen pon takde.takpelah.nanti aku cuba cari jalan penyelesaian.

nih la namanya bila gatal gatal nak pakai blogskins jew.lepas tuh tak reti nak edit balik.hahha.

s0,korang yang singgah sini silalah komen wajah baru blog nih.oh yea,disebabkan takde ruangan komen.korang boleh pergi ke button profile dekat atas tuh dan komen dekat situ.aku tengah cari jalan macam mane nak betulkan balik blog nih.segala kesulitan teramatlah dikesali.

jom.sape nak ikut aku naik kereta nih..sangat selesa tau kawan kawan ;)


5 comments:

Cik Fatin said...

ok boleh je nie..ehehe

bawal crepe putih said...

yeahhhh ~ siyezly, sgt AMAAAAAZING ! ;)

Cik Fatin said...

emeera : hee.thanx ;)

kotak bulat said...

oo...tukar ek.. comel..tp terkjut gak tgk xde buton folo..heheh..comel da ni..

Cik Fatin said...

KB : hee.dah ade button follow dekat profile ;)

thanx :)

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah