03 July 2011

facebook :)

assalamualaikum.

tadi bukak mukabuku.banyak jugak friend request yang belum di c0nfirmkan lagi.bukan apa.malas nak appr0ve sebab macam semak jew banyak banyak tapi bukan bertegur sape p0n kan.

yang sedia ada p0n macam nak dibuang sikit sikit mane yang tak kenal and tak pernah bertegur.tak payah add lah kalau setakat nak bagi n0mbor friends tuh nampak macam banyak.dah macam satu dunia plak kau nak add macam kau kenal di0rang semua.

tak payah lah kalau sekadar add saje saje.nanti buat semak n0tificati0ns jew.

budak budak juni0r sek0lah aku p0n belum tentu aku appr0ve.hahha.*jahat bt0l aku nih.alah,budak budak yang aku tak pernah sempat kenal p0n nak appr0ve ke?aku rase tak payah la k0t.macam tak penting jew.hahha.

nak kawan,kawan lekl0k lah.nak kenal buat cara nak kenal lah kan.hahha.tak payah la add pastuh nak menyombong diri.

kesimpulan : tak payah add lah kalau tak kenal aku.aku tak appr0ve p0ng.lainlah kau buat ayat sweet sweet sikit nak bagi aku appr0ve kau.maybe akan dilayan.kahkahkah.


*semenjak dua menjak tiga menjak nih jew baru rase macam malas nak appr0ve orang tak kenal.hahha.kalau yang kenal aku,tapi aku tak appr0ve lagi.tunggula pintu hati terbukak k0t kot aku accept ok ;)

eh2,yang mana friends aku kat fb tuh.aku memang jarang update status p0ng.hahha.

- s0rry yep rakan rakan mukabuku :) -

2 comments:

iela yaacob said...

betoi2..kadang-kadang 2 yang add bukan knai pon..huhu

Cik Fatin said...

tau xp.

hahha ;)

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah