22 January 2011

aku terima.

21012011~
dah takdir.tak mampu men0laknye lagi.

betullah.musibah itu dtg spy kita nie beringat.
manusia mmg cpt lupa.
dan mgkin itu yg trjadi.
mmbtkn aku ja0h memusing 360 drjah,menyel0ngkar balik ap yg aku dh bt.
mgkn silap di mane2.mgkn cuai.
puas aku berfikir.dan kadang kala termenung sendiri.

xd rezeki barangkali.
cuma aku terkilan.
yew,sgt2 terkilan.
bukan itu yg aku mahu.tapi maaflah.
janji aku.aku akn lebih berhati2.

b0hong kalau kate aku tak sedih.
aku sedih.
tapi aku b0leh tersenyum lagi.
luka didalam mgkin.

j0m jadi budak skema.
ikut skema ALLAH.
=)

4 comments:

Y.A.N.A said...

saye suke blog awak...saye suke lagu blog awak...saye suke coretan awak..saye suke semue tntg blog awak...huuuuuu....

Cik Fatin said...

hahha..
thanx yuni (:

Anonymous said...

saya pun..jom jadi budak skema..kite ikut skema allah..

Cik Fatin said...

insyAllah :)

This Content Of This Blog Belongs To : Fatin Solihah